tirsdag 26. mai 2009

Salat i blomsterkasse - Lettuce in a

Jeg har også sådd før til salat i en blomsterkasse fordi hos meg så blir alltid salaten spist opp av snegler. Når står de høyt på et gammelt hagebord - også fordi salat liker seg ikke i for mye sol og hvis det er for varmt. Jeg skal tynne ut salaten etter hvert som den vokser slik at noen kan bli riktig store. Jeg bruker selvsagt også de små som jeg trekker opp.

Snart skal jeg så salatfrø i blomsterkassen i bakgrunnen, slik at jeg har salat hele sommeren.


I have also planted some lettuce in a flower container, because I don’t want the snails to eat the lettuce. I have this container on a garden table because the lettuce like it colder and not so much sun. I'm planning of using the lettuce as they grow so some of them will have the room to grow really big.

I will in a couple of days do the same in flower container in the back og the photo. Then I will have lettuce the whole summer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar