fredag 12. juni 2009

Hjelp-vanningsvegring,,,Help-Water refusal


Hjelp jeg har vanningsvegring. Dette får jeg hvert år. Jeg blir liksom helt overveldig av at alle disse plantene og grønnsakene er avhengig av meg og defor vanner jeg ikke i det hele tatt. Helt dumt og ikke logisk i det hele tatt. Har vart i 4 dager. Heldigvis så regnet det i noen av disse dagene. Har noen følt det slik?

Help I have got water refulsal - (maybe that dont mean anuthing in English - but what I want to say is that I don't want to water the plants). I get this every year. I sort of become totaly overwhelmed that all this plants and vegetable is dependet of me and then I don't water the plants at all. So stupid and not logical at all. It has lasted for 4 days. Luckily it rained some of these days. Have anybody felt like me?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar