fredag 5. juni 2009

Mannen i hagen- The Man in the garden

This photo is from last Fall.
Mannen er min ektmann og han er den beste ektemann jeg kan tenke meg. Han er så sterk (han er faktisk den sterkeste mann jeg kjenner) og veldig handy. Han er en bygge - snekre- bære store ting - vende jorden - vann alt nå jeg er borte - bygge opp drivhuset etter en storm- type mann. Jeg elsker det når vi om kveldene tar en tur i hagen og jeg kan vise ham dagens mirakler.

The Man is my husband and he is the best husband I could ever think of. He is so strong (he is actually the strongest man I know) and handy. He is a build-dig-carry heavy stuff - turn over the soil - water it all when I'm away - build up the greenhouse after a storm - kind of man. What would I have done without him. I love it when we in the evenings take a stroll in the garden so I can show him all the small miracles in the garden that day.

Jeg er mere en pusletype - som tar meg av resten i hagen.
I'm more of a trifles around type of person and I take care of rest of the garden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar