torsdag 25. juni 2009

Planteskilt fra IKEA - Plant signs from IKEA

Disse blomsterskiltene/pinnene kostet 10 kr for 3 stykker på IKEA - ved blomsteravdelingen. Som dere kan se er de helt hvite men de er enkle å skrive på. Jeg brukte sprittusj.

These plant signs from Ikea was very cheap and you find them in the same department as the flowers. As you can se they are all white put they are easy to write on. I used a permanent marker.

Jeg fikk Mannen til å skrive på de fordi skriften min er ikke pen. (Takk og pris for Word) Skriver Han ikke pent?
I got the Man to do the writing on the signs because my writing is very ugly (Thank you for Word) . Isn't His writing beautiful?

Og sånn ble det når jeg satte det ut - akkurat sånn ville jeg ha det. Nå er det så mye lettere for alle å se hvilke urter vi har.
This is what it looks when I put it in my garden - just the way I wanted it. Now it is much easier to see what kind of herbs we have.
Isop er en så gammel urt at den er nevnt i Bibelen, og sneiler liker den ikke
Isop is such an old herb it's even mentioned in the bible, and snails don't like it.



1 kommentar:

  1. Så morsomme skilt!
    Det finnes forresten penner som er lysekte, så kan du bruke skiltene opp igjenn til neste år også :)

    SvarSlett